hazelhard hazelhard
54
BLOG

Naukowcy na Manifie

hazelhard hazelhard Kultura Obserwuj notkę 10

Dzisiaj 8 marca, więc jak co roku uciskane mniejszości spotykają się na Manifie. Kobiety, Żydzi, Murzyni, Lesbije, Geje, no i, oczywiście Naukowcy. W tym roku, tych ostatnich było szczególnie dużo, ale najwięcej sensacji wzbudzał Fizyk, który był kobietą, żydem, murzynem, lesbijką, i gejem, jednocześnie. 

Na Manifę poszliśmy całą Rodziną. Ja miałem transparent: "Politycy, łapy precz od brzucha fizyka". Moja Żona: "Znajdzie się pika na pupę fizyka".

Moje Dzieci przygotowały mniej fizjologiczne napisy: "Polska Bułgarem narodów", "Fizyk, lesba- dwa bratanki", "Naukowiec wkłada brudne naczynia do zmywarki", "Biologu usuń słomę z butów", "Balcerowicz musi odejść".

Pochód rodzinny zamykał Wnuczek pchający wózek z małym Braciszkiem, na którym (wózku, nie Braciszku) była zachęta: "Spiderman na prezydenta".

Szliśmy ulicami Warszawy, a przechodnie zachwyceni naszym śpiewem "Wyklęty powstań ludu ziemi" rzucali nam kwiaty, i wołali "Goła pupa, gola pupa!!!". Na takie wezwanie musieliśmy uchylać rąbka naszej tajemnicy.

Szkoda, że następna Manifa dopiero za rok...

A tak "na poważnie" w Dniu Kobiet... Czteroletnia Córeczka Znajomych, Natalka, wypożyczyła od mojej Małżonki strój smoka na bal w przedszkolu. Wszystkie inne Dziewczynki były księżniczkami. Pani Przedszkolanka dała Im po kwiatku, ale Natalce nie.  Smoki też powinny były iść na Manifę...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura