Trucker hiob Trucker hiob
1009
BLOG

Why me, Lord?

Trucker hiob Trucker hiob Kultura Obserwuj notkę 2

Czemu ja, Panie, co takiego uczyniłem,

że zasłużyłem na choćby jedną z przyjemności,

jakich doznałem w życiu.

Powiedz mi, Panie, co kiedykolwiek zrobiłem,

co było warte kochania Cię,

lub życzliwości mi okazanej.

 

Panie pomóż mi, Jezu, zmarnowałem życie,

więc pomóż mi Jezu. Wiem, czym jestem.

Teraz, gdy wiem, że Cię potrzebuję pomóż mi, Jezu.

Moja dusza jest w Twoich rękach.

 

Powiedz mi Panie, gdy myślisz,

że mógłbym Ci jakoś odpłacić

za to wszystko, co wziąłem od Ciebie.

Może Panie mógłbym pokazać komuś innemu

przez co przeszedłem

w mojej drodze z powrotem do Ciebie.

 

Panie pomóż mi, Jezu, zmarnowałem życie,

więc pomóż mi Jezu. Wiem, czym jestem.

Teraz, gdy wiem, że Cię potrzebuję pomóż mi, Jezu.

Moja dusza jest w Twoich rękach.

 



Why me Lord, what have I ever done

To deserve even one

Of the pleasures I've known

Tell me Lord, what did I ever do

That was worth loving You

Or the kindness You've shown

 

Lord help me Jesus, I've wasted it so

Help me Jesus I know what I am

Now that I know that I've needed You so

Help me Jesus, my soul's in your hand

 

Tell me Lord, if you think there's a way

I can try to repay

All I've taken from you

Maybe Lord, I can show someone else

What I've been through myself

On my way back to you

 

Lord help me Jesus, I've wasted it so

Help me Jesus I know what I am

Now that I know that I've needed You so

Help me Jesus, my soul's in Your hand.

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura