Trucker hiob Trucker hiob
521
BLOG

Polskie blachy

Trucker hiob Trucker hiob Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Teraz już wszystkie auta mają polskie rejestracje. Od  Szumachera  z naszego forum dostałem prezent w postaci dwóch polskich rejestracji "z flagą" i krakowska powędrowała na auto Victorii, a "SB" (Bytom?) na Audi



Mówiąc o rejestracjach, to mój zderzak z eMki leży pod ścianą warsztatu, gdzie auto jest modyfikowane.



Nowy CLS, który mi się w ogóle nie podoba, piąteczka z ładnymi kołami i z europejską blachą z przodu i stary M3 E36 z lat dziewięćdziesiątych, który miał oszałamiającą moc 240 KM. Wersja europejska była mocniejsza, 282 KM. Dziś tyle koni mają rodzinne sedany, takie jak Honda Accord, czy Toyota Camry. Pewnie za piętnaście lat rodzinne limuzyny będą miały po 420 KM, a seryjne M3 - 600 KM :mrgreen:

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości