Trucker hiob Trucker hiob
1411
BLOG

Kolejne fotki z trasy.

Trucker hiob Trucker hiob Rozmaitości Obserwuj notkę 1

High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (HMMWV), potocznie zwany Humvee, a w swej cywilnej wersji znany jako Hummer H1. Jeden zepsuty i holowany w typowy tutaj sposób, na trójkątnym dyszlu, bez kierowcy w holowanym samochodzie.



Toyota Camry nigdy mnie nie zachwycała swą urodą, a ta dodatkowo jest zeszpecona "wiejskim tuningiem".



Ten Cadillac nie lepszy. :lol:



Dodge Charger, prawie taki, jak w słynnym pościgu w filmie Bullit. Tylko ten tuta to model 69. albo 70, a na filmie był samochód z roku 68, z okrągłymi lampami z tyłu.



Parę przykładów amerykańskiej architektury.

 

Gdyby ktoś był zainteresowany dalszym śledzeniem moich podróży po USA, zapraszam na forum www.katolik.us do dzialu "Tour de USA", albo na mój blog www.polon.us

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości