Trucker hiob Trucker hiob
1076
BLOG

Theotókos na YouTube

Trucker hiob Trucker hiob Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Pierwszego stycznia w kalendarzu liturgicznym obchodzimy uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki, Maryi. Pisałem już o tym parokrotnie, więc nie widzę potrzeby powtarzania tego raz jeszcze. Wystarczy, że podam linki do mojego tekstu sprzed roku. Dziś jednak zrobiłem coś innego - nagrałem na ten temat krótki film. 

Zawsze staram się znaleźć jakieś nowe formy ewangelizacji i choć nie jestem tu zbytnio odkrywczy - wiele osób stara się to zrobić poprzez swoje kanały na YouTube - to przecież w niczym to nie zmienia faktu, że sam sposób jest dobry. Tym bardziej, że mój kanał odwiedzają osoby, które często szerokim łukiem omijają wszystko, co ma jakikolwiek związek z religią i wiarą i to właśnie do nich trzeba przede wszystkim dotrzeć z tą nową ewangelizacją o której mówią i dokumenty SV2 i tak często nawoływał do niej nasz papież, Jan Paweł Wielki. I choć wielu z nich bardzo się denerwuje z tego powodu, że ja, zamiast o samochodach i życiu w Ameryce znowu "gadam o Bogu", to przecież przynajmniej niektórzy z nich tego gadania wysłuchają i być może zasiane ziarno z czasem zakiełkuje i wyda plon. 

A oto linki do mojego tekstu sprzed roku:  Fronda  Salon24 i link do filmu na YouTube.

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości