Hiu Grant Ziem Odzyskanych Hiu Grant Ziem Odzyskanych
763
BLOG

Kwiat prawdziwego dziennikarstwa (on tłiter)

Hiu Grant Ziem Odzyskanych Hiu Grant Ziem Odzyskanych Polityka Obserwuj notkę 4

@wiarekbluzniar

Widzieliście tego fircyka w Stalingradzie? No amatorka!

@kabestansucharski

No ma…! Takich nie sieją!

@wiarekbluzniar

Szkoda gadać. Warsztat zerowy!

@kabestansucharski

Mało, że zerowy! To kabaret!

@wiarekbluzniar

No… Ale miałem dziś… Mało nie umarłem!

@kabestansucharski

No co ty?! Gdzie?!

@wiarekbluzniar

Wyszłem na fajkę… No i stoję a tu szef idzie. I z pyskiem do mnie!

@kabestansucharski

No co ty! Ja bym zszedł chyba!

@wiarekbluzniar

No ale ja mu na to, że czekam na informatora.

@kabestansucharski

Na informatora? Ty? Nie kituj!

@wiarekbluzniar

Zablefowałem tak

@kabestansucharski

No chyba że. Ja miałem jeszcze lepiej! Napisałem, że jednak Ciamciarewicz był w KORze. Cały dzień czekałem że po mnie przyjdą!

@wiarekbluzniar

I przyszli?!

@kabestansucharski

Przyszła pani Lodzia z portierni. Znalazła w kiblu mój identyfikator.

@wiarekbluzniar

A u nas znów stół ktoś uje**ł! Jak przyjdzie Kurczok, głowy polecą!

@kabestansucharski

E tam. Znów na Dziurka zwalicie.

@wiarekbluzniar

Nie tym razem. Dziurek ma alibi. Miesiąc temu go zwolnili.

@kabestansucharski

No to ci nie zazdroszczę.

@wiarekbluzniar

Na razie do Rabki jadę.

@kabestansucharski

O kurka! Już bym wolał spotkać się z Kurczokiem. Ta Rabka to masakra jest!

@wiarekbluzniar

Nie będzie tak źle. Jutro nowy ratrak tam odpalać mają.

@kabestansucharski

I ty tak spokojnie to mówisz?!

@wiarekbluzniar

Ale, że co…?

@kabestansucharski

To jest totalnie ekstremalne!

@wiarekbluzniar

No nie strasz mnie.

@kabestansucharski

Ale ja poważnie. Jeden mój znajomy był w Szczyrku.

@wiarekbluzniar

I co?

@kabestansucharski

No, wypił deczko, za blisko stanął i ten ratrak mało mu nogi przy samej dupie nie urwał!

…..

…..

…..

@wiarekbluzniar

No trudno. Taki nasz zawód.

@kabestansucharski

Stary! Dla mnie jesteś wielki!

***

Wszelkie podobieństwa do osób lub zdarzeń są całkowicie przypadkowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka