hoppla hoppla
189
BLOG

wyrok nsa z 6/12/2012 - czy majowie mieli rację, a ci z toyoty ł

hoppla hoppla Gospodarka Obserwuj notkę 0

bodaj 7 dni po ogłoszeniu wyroku, tenże uprawomocnia się - NSA 6/12 br wydał wyrok ws interpretacji opodatkowania w zakresie PIT świadczeń wzajemnych w umowach cywilnych - tak to po mojemu chyba należy określić

po lekturze dzisiejszej rzepy .. skłonny jestem, w antyzawałowej przerwie na aspirynę w trakcie pakowania się (chociaż co to za pakowanie) do wycieczki na .. niech będzie na dark side of the moon, zapodać nieetatowcom dwie opcje uniknięcia problemu

można pozwać zleceniodawcę o zatajenie szczególnych warunków dot. umowy w pozwie cywilnym, dążyć do możliwości mediacji, uzyskawszy taką, umówić się na wystawienie sobie wzajemne faktur/rachunków powiedzmy ryczałtowo na 5k

można inaczej - jednak mocno 'chyba', bowiem nigdy nie polubiłem tego rodzaju rozliczeń i pojęcie o nich mam marne - przemianować wystawione faktury na faktury vat - marża no i .. zbudować jakiś prosty mechanizm rozprowadzenia problemu w czasie, tj moja fra na 1k została frą vat marża, gdzie przychód to 1k + ryczałtowe 5k, koszt to te 5k
.. ale na tym znam się nijak

co do rachunkowców, nie wiem, czy u nich istnieje rachunek - marża, :///

w zakresie jeszcze 5k - o ile dobrze kojarzę, na pewno w jakimś zakresie świadczeń, wg us nie można wystawiać rachunków o 1/3 wyższych/niższych, aniżeli średniorynkowa wartość usługi - zatem ten ryczałt - tj opłaty za kompa, miotłę, służbową latarkę, komórkę, wózek, oprogramowanie, hotel, licho wie co jeszcze, trza będzie jakoś poprawnie oszacować, ://

 

uśmiechu, .. ja może na tą dark side, dla bezpieczeństwa, rowerem po śniegu nocą się pokulam

hope, jutro będzie ta sprawa wyglądała znacznie lepiej

hoppla
O mnie hoppla

przesadnie analityczny, uparty, zabiegany, na raty, mocno zachowawczy, zwykle przynajmniej

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka