hoppla hoppla
80
BLOG

ktoś słucha radia maryja?

hoppla hoppla Polityka Obserwuj notkę 5

zaintrygowała mnie dziwna audycja, stąd zapytam, czy ktoś go słucha częściej, aniżeli wcale, lub też np. wcale co tydzień?

(bo że cała polska doskonale wie, co tam się dzieje, o czym prawią i co postulują, trudno wątpić;
z tym tylko wyjątkiem, że ja nie wiem za bardzo)

a pytam, bo właśnie słucham jakiegoś mężczyzny w jakimś radiu - mniej więcej okolice 106.8, a chyba w poznaniu właśnie RM dzierży tą częstotliwość

ten człowiek opowiada o przypadkach, gdzie w mediach dowodzi się, artykułuje, przypomina, itp. jak to w różnych etapach naszej historii tępiliśmy Żydów

 Co do samego rm powiem tylko kilka szczegółów:
a) moja Babcia, lubi rm
b) mam kłopoty w ocenianiu czegoś, o czym wiem za mało, skutkiem czego zwykle unikam tematu, tym razem jednak chciałbym zapytać innych
c) owszem, wielu ekscesów w rm nei umiem zaakceptować, ale zdarzyło mi się nieraz wieczorem w samochodzie słuchać, no generalnie pewnie późnym wieczorem, gdzie odziwo trudno było się do czegoś przyczepić (tj. tylko przy założeniu tolerancji artykułowania obcych poglądów, nieważne czy zgodnych z własnymi, czy też nie)

człowiek mówi o ''gw, o ''literaturze polskiej, wymienia różne czasopisma, wymienia programy publicystyczne, telewizyjne, radiowe, sprzed lat kilku i kilkudziesięciu

cytuje, podaje nazwiska, stara się nakreślić życiorysym życie zawodowe, środowiska, operuje konkretami
(nie twierdzę apriori, że nie są fałszywe, nieścisłe, itd)

czemu więc w kraju, w którym od dwóch lat jest już tak źle, że nigdzie na świecie nie było i nie będzie gorzej, tylko najgorsze i najbardziej wyklęte radio operuje faktami

(tak słuchając o podręcznikach, z kt się uczyłem chyba, o filmie, który zawsze bardzo lubiłem, zaczynam się zastanawiać, czy na pewno wiem, gdzie żyję, i czy przypadkiem jedynie moja Babia mówi prawdę o tym, jak wyglądała PL przed, jak w trakcie i jak w różnych chwilach powojennych

co dziwniejsze:
a) Babcia słucha rm,
b)  tylko rm i Babcia operują (tych drażliwych tematach, przecież nie tylko traktowanie Żydów) dzisiejszych czasach konkretami

)

 Dlaczego tak to wygląda??

hoppla
O mnie hoppla

przesadnie analityczny, uparty, zabiegany, na raty, mocno zachowawczy, zwykle przynajmniej

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka