catoMaior catoMaior
58
BLOG

Komu pomnik?

catoMaior catoMaior Rozmaitości Obserwuj notkę 0
       
         Najchętniej obróciłbym wszystko w żart i za niewielki udział w honorarium, w postaci np. walizeczki piwa Carlsberg, zaproponował najlepszemu rysownikowi wśród blagierów taki obrazek : 
 
biskup z pastorałem ucieka i to tak że aż sandały gubi, przed goniącym go menelem z krzyżem w ręku i słuchawkami radiowymi w uszach.
 
         Ale po wnikliwej lekturze oświadczenia biskupów i  dojrzałym namyśle nabrałem wątpliwości:
 
 a może biskupi nieśmiało postanowili przyznać się do błędu z Wawelem i cichutko szepczą to, co głośno mówię ja:  POMNIK?
 
Ofiarom – tak!
 
Sprawcom – nie!

 

catoMaior
O mnie catoMaior

zwietrzały entuzjasta, pełen niewiarygodnych paradoksów, o poglądach socjalliberalnych, których jestem gotów bronić i z których jestem dumny. Altruista. Ateista.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości