Marcin Horała Marcin Horała
116
BLOG

Rozwód mi nie grozi

Marcin Horała Marcin Horała Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Podobno Roman Dmowski mówił że żona albo podziela poglądy polityczne męża albo występuje o rozwód. Mi najwyraźniej rozwód nie grozi co zilustruje przykładem:

Dzwonię do żony i mówię: „Kup przy okazji jakąś gazetę, żeby miała dużo stron bo potrzebuję do wyłożenia pokoju w trakcie malowania. Może kup „Wyborczą”, chyba jest najgrubsza”

Wieczorem proszę żonę o gazetę bo mam zacząć malowanie. Podaje mi „Dziennik Bałtycki” i mówi: „przepraszam, ale nie mogłam się przemóc żeby kupić „Wyborczą”. Sweet.

Z wykształcenia prawnik i politolog. Z zawodu specjalista organizacji zarządzania procesowego i zarządzania projektami. Z zamiłowania samorządowiec i publicysta. Radny miasta Gdyni, ekspert Fundacji Republikańskiej, przewodniczący Zarządu Powiatowego PiS w Gdyni. Zamierzam kandydować na urząd prezydenta miasta Gdyni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości