Hrabina Idalia Hrabina Idalia
374
BLOG

Pa,pa pa,GeneralePARU-SKI.Izwinitje.PrzekornaKsiegaKondolencyjna

Hrabina Idalia Hrabina Idalia Polityka Obserwuj notkę 9

Musze przyznac, ze poezja Szymborskiej nalezy faktycznie do moich ulubionych tekstow. Szczegolnie w tych fragmentach, ktore dotyczna Jej subtelnych obserwacji  na temat prostych, codziennych spraw. W tej kwestii jest Ona - ktora odeszła - Mistrzem Wrażliwości.  Poza tym lubię i cenię te teksty Poetki, ktore sa wybitnie  filozoficzne a dotycyą spraw Wielkich, Ważnych, Ogólnych, Universalnych.

O  "wypaczeniach z przeszłości "  Poetki wiem od dość niedawna. Kiedyś w ogóle nie intresowałam sie "życiorysem" artystow i poetów i nie sprawdzałam, jakie mieli i czy  w ogóle mieli jakieś "PRZEKONIANIA" polityczne. Myslałam, że nie, że to NIEMOŻLIWE:

Artysci ktorych kiedys znalam wielu (z racji swojego zawodu) nie intersowali się POLITYKĄ i służyli / lub chcieli służyc / TYLKO SZTUCE.  O tym, że może być inaczej, tj że są INNI "ARTYSCI", przekonali mnie ostatnio PP. Wajda, Kutz, Olbrychski  i inni> ich "służalczo/politycże wyskoki wprawiły mnie w osłupienie. Ale nie o tym chce pisać.

O SZYMBORSKIEJ PISZE DZIS CAŁA POLSKA,  CAŁY ŚWIAT. 

No to ja / bardzo, bardo  PRZEKORNIE /  chce zaproponować INNĄ KSIĄŻKE KONDOLENCYJNĄ,  CAŁKIEM INNA,...a mianowicie tę na INNE ODEJŚCIE, 

odejscie GENERALA  PARU-SKIEGO z Prokuratury Wojskowej. 

Bardo się ucieszę, jeśli KTOS wpisze swe zdanie na ten temat jako sentencje wierszem. 

To tak, aby nie poddawać sie GŁOWNEMU NURTOWI. Takie troche inne spojrzenie.

IZWINITJE.

 

 

Podwójne życie: jedno TU drugie TAM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka