parkingowy parkingowy
511
BLOG

10.10.10 dosyć !

parkingowy parkingowy Polityka Obserwuj notkę 17

Życie to nie teatr ja ci na to odpowiadam;
Życie to nie tylko kolorowa maskarada;
Życie jest straszniejsze i piękniejsze jeszcze jest;
Wszystko przy nim blednie, blednie nawet sama śmierć!
Ty i ja teatry to są dwa. Ty i ja!

TY:

 

Pomniki, pomniki ,pomniki ,centra upamiętniania,muzea martyrologii narodu polskiego,

  • 150 pomników Jana Pawła II
  • 150 /do zbudowania / pomników ofiar Smoleńsk
  • Centra JP II –patrz Łagiewniki
  • Opatrzności Boże – może jeszcze parę dobudować ?
  • Muzea AK w każdym mieści
  • Krzyże na każdym rogu ulicy
  • Itp. Itd.

 

JA

 

Mam tego dość bo tu i teraz

 

  • Ograniczone środki na dożywianie dzieci w szkołach
  • Brak środków na opiekę zdrowotną
  • Brak szacunku dla starszych –głodowe emerytury
  • Długi do spłacenia przez nasze dzieci i wnuki
  • Biskupi niczym plenum KC PZPR wyznaczający słuszne drogi
  • Parę milionów młodych ludzi na emigracji
  • Itd. Itp.

 

Czy tylko to chcesz pozostawić  po sobie ?

 

 

 

P.S.

 

Dobrze że choć Gierek zostawił nam prócz długów troczę fabryk do sprzedania.

 

 

 

parkingowy
O mnie parkingowy

Pilnym obserwatorem polityki i gospodarki żywo zainteresowanym pomyślnoscią rodaków. Na co dzień przedsiębiorca i społecznik. Nie znoszę w dyskusji chamstwa zastępującego rzeczowe argumenty. Zyję zgodnie z zasadą " nikt bez wad się nie rodzi a ten z nas najlepszy kto ma ich najmniej" cyt. z Horacego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka