parkingowy parkingowy
192
BLOG

Moja ? czy nasz Polska ?

parkingowy parkingowy Polityka Obserwuj notkę 5

Pszenno buraczana, zaściankowa ,zapyziała w swej nienawiści do ludzi o innych poglądach, rozhisteryzowana  tragedią Smoleńską i pięknym lądowaniem kapitana Wrony.

Ojczyzna usłużnych dziennikarzy, gotowych wcisnąć społeczeństwu każdą brednię jak prawdę objawioną.

Ojczyzna polityków znających się na wszystkim, nieomylnych a zarazem kłamliwych i małostkowych ludzi., ekonomistów wieszczących swoje prawdy objawione w sytuacji kiedy najtęższe umysły światowe nie są pewni rozwoju sytuacji. 

Gej w polskim sejmie .Tragedia ! Kogo on reprezentuje ?

Jak napisałem, że między innymi jakąś część księży katolickich i nie tylko, natychmiast skasowano moją notkę na N Ekranie.

Dlaczego !

Kłamstwo ?

Nie , ale my widzimy tylko to co nam jest wygodnie dostrzegać !

Selektywny katolicyzm . Przestrzegamy, z dziesięciu ,tylko przez siebie wybrane przykazania reszta nas nie dotyczy .

 

Szukamy wrogów tam gdzie ich nie ma . Lewacy ,prawicowa ekstrema , korwinowcy ,narodowcy.

Wybieraj dowolnie . Walcz !

Nic nas nie obchodzi, że za chwilę zaczną wykwaterowywać biednych na ulicę .

Cisza wokół tematu, bo ja płacę ,mnie to nie dotyczy.

Gaz najdroższy w europie. Dam radę . Niech się inni tym martwią.

Łupki przejmie obcy kapitał .

Spoko ! Przecież to będzie za 15 lat ,to po co teraz rwać szaty ?

 

Najwyższy czas przedłużyć wiek emerytalny bo brakuje pieniędzy na wypłatę emerytur.

Darmozjady żyją na mój koszt. Jestem za .

Co oni zbudowali przez te czterdzieści parę lat . Komuna . Precz z komuną.

Nie mój problem .Mam dopiero trzydzieści lat . Gdzie mi tam do emerytury.

 

Najważniejsze znależć wroga i zwalczać go ze wszystkich sił . Wroga we własnym kraju !

 

A ja zaczynam się bać .

Boję się o przyszłość moich dzieci i ich rówieśników ..

 

Boję się, że w tej walce polak przeciw polakowi zatraciliśmy zdrowy rozsądek.

 

A rządzący się cieszą

Mają spokój , mogą robić co chcą ,wprowadzić każdą ustawę .

I oto chodzi ! O to chodzi !

Więc  Hura……… i na barykady.

 

 

 

 

parkingowy
O mnie parkingowy

Pilnym obserwatorem polityki i gospodarki żywo zainteresowanym pomyślnoscią rodaków. Na co dzień przedsiębiorca i społecznik. Nie znoszę w dyskusji chamstwa zastępującego rzeczowe argumenty. Zyję zgodnie z zasadą " nikt bez wad się nie rodzi a ten z nas najlepszy kto ma ich najmniej" cyt. z Horacego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka