parkingowy parkingowy
208
BLOG

A coż ,a cóz to za kwiatuszek

parkingowy parkingowy Polityka Obserwuj notkę 0

 

Jestem dumny ,aż mnie rozpiera .

Mój ukochany Kraków już dawno wyszedł z kryzysu.

Piękny samochodzik ,pięknie wymalowany ,a w środku to buciki których przymierzać nie wolno, to naboje do pióra ,etui na okulary i.t.p.

Kto zgadnie cóż to takiego ?

Nie będę was męczył. Jak donosi portal Magiczny Kraków piękne cacko na kołach i  piękne eksponaty to nic innego jak objazdowe muzeum bł.JP II

Za ponoć skromny milion złotych, wyłuskany od marszałka Sowy i prezydenta Majchrowskiego ,ten cud techniki i malunku wszelakiego wraz z eksponatami sławić będzie mój kochany Kraków na szlakach pielgrzymkowych Europy.

Któż miał ten błysk intelektu i wpadł na ten wręcz genialny pomysł , nie wiem .

Czy kardynał Dziwisz pobłogosławił –oczywiście, czy kasy dołożył ,pewnie nie.

Wiem natomiast jako krakus, że moje miasto oszczędza na wszystkim na czym może i wyciska z mieszkańców ile tylko się da .

Tu milion tam na liczenie pasażerów MPK  kilkadziesiąt tysięcy , co tam kto „władzy” zabroni.

A że brak na obiady dla biedoty i bezdomnych ,brak miejsc w noclegowniach.

Co to kogo obchodzi.

Jest kryzys trzeba oszczędzać.

 http://krakow.pl/aktualnosci/45541,29,komunikat,stawiamy_na_turystyke_religijna.html

parkingowy
O mnie parkingowy

Pilnym obserwatorem polityki i gospodarki żywo zainteresowanym pomyślnoscią rodaków. Na co dzień przedsiębiorca i społecznik. Nie znoszę w dyskusji chamstwa zastępującego rzeczowe argumenty. Zyję zgodnie z zasadą " nikt bez wad się nie rodzi a ten z nas najlepszy kto ma ich najmniej" cyt. z Horacego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka