immortel immortel
226
BLOG

Tu jestem Laenio

immortel immortel Kultura Obserwuj notkę 5

 Tu jestem Laenio

 

Bloga Laenio otwieram bramy,

które mrucząc odjeżdżają w bok

i pokażę Ci serce, a nie kamień,

żebyś mogła zmierzyć nawet mrok.

I na wierszy rozłożystych wydmach

zasiałem już równiutki rymów las,

to marzenia, a nie zemsty widma

i uśmiechy, które lubisz i znasz.

 

Wiem żeby wyrosły krzepkie i jasne

wiersze odziane w przyjaźni płaszcz,

to myśli muszą być czyste i własne

by uśmiechem rysować kolorowy gwasz.

 

No i schylam nad rymami z wolna głowę

i wyciosałem to przez czas niedługi

I nie są to wrogom trumny dębowe,

ani obelg strasznych ostre maczugi.

Więc przebacz immkowi myśli w zły czas.

Więc wpuść mnie w wierszy białe strugi,

a ja już nie będę kruszył cudzych czasz,

bom jest Erato wyznawcą czas długi.

immortel
O mnie immortel

zwyczajny i skromny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura