Infidel Infidel
690
BLOG

Zagadkowa kamienica, czy też dla Kataryny?

Infidel Infidel Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Ulica, przy której znajduje się ta zrujnowana kamienica nosi nazwę od nazwiska postaci tragicznej, historycznej - zamachowca, któremu pomyliła się droga ucieczki. Wcześniej nazywała się od budulca nawierzchni, a cała ulica należała do pobratymców Eli Barbura, podobnie jak ta kamienica. Znam jednego cwaniaka, Hanocha, "teraz też" z tej ulicy.

Wiadomo z jakiego powodu kamienica jest zdewastowana - nie ma właściciela, który zapewne zginął wraz z bliskimi w czasie II wojny światowej.

Kamienicę musi znać Kataryna. Pytanie dlaczego musi i gdzie się znajduje ta kamienica? Pierwsze pytanie jest nieobowiązkowe i jeśli ktoś odgadnie, nie potwierdzę.

 

zdjęcie wykonane 17.12.2009 przy padającym śniegu

(niech mi ktoś proszę podpowie, co uczynić, by zdjęcie w treści notki było klikalne, celem jego powiększenia)

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura