Infidel Infidel
43
BLOG

Kto postanowił uziemić Sikorskiego?

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 49

 

Oglądałem dziś dłużej telewizję i odniosłem wrażenie, że kandydaci na kandydata na prezydenta z ramienia PO nie są jednakowo traktowani. Odniosłem wrażenie, że Bronisław Komorowski jest przedstawiany w sposób pozytywny, natomiast jego rywal, bez względu na ewentualne błędy jakie mógł popełnić, jest przedstawiany w negatywnym świetle.
Media kreują wizerunek.
Mogą w jeden dzień wynieść na szczyty, by następnego dnia odesłać w zapomnienie. W postach odwoływałem się do książek kanadyjskiego socjologa Marshalla McLuhana. Każdemu polecę lekturę Mcluhana w miejscu Cenckiewicza, bo McLuhan wniesie coś wartościowego, a Cenckiewicza czyta się jak gazetę w metrze.
Wracając do Radka i Bronka, obraz jednego jest budowany negatywny a drugiego pozytywny i ktoś za tym stoi. Oglądałem głównie TVN i zastanawiam się, czy Mariusz Walter, albo jego syn Piotr, uznali, że pomogą Bronkowi Komorowskiemu, który jeszcze nie dawno miał niskie notowania, czy inicjatywa wyszła z innego źródła. A może jedno i drugie?
Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka