Infidel Infidel
94
BLOG

Ptaki - kuzynce.edycie

Infidel Infidel Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Dziś po południu przechodząc Al. Niepodległości na pasie zieleni pomiędzy jezdnią na chodnikiem zobaczyłem dwa ptaki. Szybko chwyciłem za aparat, by zrobić zdjęcie. Okazało się, ze ustawienia były w miarę ok, tylko czas naświetlania troszkę przydługi- było dodatkowo ciemno przez gęste liście drzew. Spojrzałem na zdjęcie na ekranie LCD, rzekłem "ech"  i poszedłem dalej. Po powrocie do domu jakie było zdziwienie, kiedy okazało się na ekranie komputera, ze na zdjęciu jest karmiący tata/mama i młode. Poruszenie, które na początku przyjąłem, że da rozmazane zdjęcie, okazało się plusem, poniewaz dodaje zdjęciu dynamiki, szczególnie kiedy się kliknie zdjęcie by je powiększyć. W rzeczywistości młode pędem podbiegło po robaczka i pędem uciekło Nie wiem co to za ptak. Starszemu zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie. Kuzynka.edyta pozna gatunek i płeć.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie