Infidel Infidel
274
BLOG

Elżbieta Jakubiak: pianino to symbol szacunku dla kultury

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 42

Elżbieta Jakubiak, pisowski tytan intelektu, przyszła w sukurs panu prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu, kandydatowi na urząd prezydenta RP, który swój spot wyborczy nagrał w kawiarni, która miała udawać salon w słynnej Willi Kaczyńskich na warszwskim Zoliborzu.

Dowiedziałem się od Eli, że prawie każdy Polak ma w domu pianino, bo to symbol szacunku dla kultury.

Nie mam w domu pianino, bo nie mam dzierganych serwetek.

Ela Jakubiak jest dla mnie symbolem niespotykanego IQ.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka