Infidel Infidel
281
BLOG

Widowiskowe wyładowanie elektryczne

Infidel Infidel Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

 Wczoraj była burza. Błyskało się w róznych odstępach czasu i w róznych częściach nieba.

Ustawiłem ISO=100, F/8 i S=8 sec. Przytknąłem aparat do szyby i nacisnąłem spust migawki. Osiem sekund to krótko, jednakze jeśli chodzi o utrzymanie aparatu w bezruchu stanowi to wieczność. Udało się za pierwszym razem. Błyskawica wpadła w kadr w trakcie ośmiosekundowego otwarcia migawki. Ciekawie wyszedł efekt poruszenia aparatem. Błyskawica narysowała na niebie pewien kształt. Z czymś mi się on kojarzy. Zdjęcie warto kliknąć.

 

Administrację proszę o załozenie kategorii "foto i grafika". Są rózne beznadziejne lub dublujące się kategorie, a nie ma takiej oczywistej. Post w zasadzie powinienem umieścić w kategorii "polityka".

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie