Infidel Infidel
60
BLOG

Kataryny w sądzie nie było...

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 58

Kataryna napisała notkę pod tytułem "Do zobaczenia w sądzie". Post traktował o "ewidentnej" winie Komorowskiego i uprawdopodobniał, zresztą dość mizernie, prawo prezesa PiS do zarzucania panu Bronisławowi Komorowskiemu prywatyzacji słuzby zdrowia.

Dziś Sąd Okręgowy w Warszawie wydał dwa korzystne wyroki dla pana Komorowskiego, zakazał prezesowi Kaczyńskiemu rozpowszechniać nieprawdziwe informacje i nakazał przeprosić pana Komorowskiego. Dodatkowo sąd uznał, że pan Komorowski ma prawa w tej kwestii nazywać prezesa Kaczyńskiego kłamcą. 

Po enuncjacjach Kaczyńskiego tuz po wydaniu wyroku, nie chce mi się wierzyć, ze Jarosław Kaczyński wykona wyrok sądu i przeprosi pana Bronisława Komorowskiego.  Gdyby ta sytuacja wydarzyła się przed wojną, a Jarosław Kaczyński miał zdolność honorową, spór zostałby rozstrzygnięty przy pomocy ostrza szpady.

Mamy inne czasy i pojedynki są zakazane.

Pojedynku z komentatorami na swoim blogu pod notką "Do zobaczenia w sądzie" zakazała sobie Kataryna, która wychodzi z załozenia, ze nie musi odpowiadać na komentarze a i tak będzie się tłoczyć u niej tłum komentatorów.

Tłum niech się tłoczy, ale Kataryna niech ma odwagę wypowiedzieć się na temat jej całkowicie błędnej analizy wydarzeń.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka