Infidel Infidel
161
BLOG

Na kogo głosowaliście i dlaczego?

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 21

Szczęśliwie w Salonie24 jest 3 razy więcej zwolenników Jarosława Rajmundowicza niż w społeczeństwie. Ta wiedza pokrzepia.

Mogę ze 75% skutecznością zgadnąć kto jak głosował w dzisiejszych wyborach.

Jak jak ja głosowałem widać ponizej. Głosowałem na przyszłego Prezydenta Polski, a nie na faceta co podpisy zbiera.

Nie ma co marnować głosu na kogo innego, a głosowanie na Jarosława, który teraz będzię się zgłaszał do Kwaśniewskiego, by wezebrać trochę głosów od SLD, to zwykły obciach, TW, i powrót WSI.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka