Infidel Infidel
44
BLOG

Argentyna nie umie grać w piłkę nożną

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 9

 Właśnie skończył się mecz, przegrany przez Argentynę z Niemcami 0:4. Przegrana zasłużona.

Niemcy potrafią grać w piłkę nozną, bo to gra zespołowa.

Argentyńczycy samodzielnie potrafią pięknie przyjmować podania, gasić je bezbłędnie, dryblować wokół paru zawodników, ale to wszystko.

Argentyna nie umie grać zespołowo, a piłka to gra zespołowa.

Moze to wplyw trenera - Diego Armando Maradony, który był wspaniałym piłkarzem,  gwiazdorem i wirtuozem piłki w meczach turniejowych, bo we włoskiej lidze juz mu tak nie wychodziło.

 

Po 20 minutach: notkę napisałem w zasadzie dla siebie. Nikt jej nie przeczyta, bo nic nie trafia na SG do jutra. No moze przesadzilem, ze nic. Pare notek trafi, ale ja nie jestem zasłuzony i nawet nie chcę, by mnie wrzucano na SG za zasługi.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka