Infidel Infidel
139
BLOG

Dewocja pod Pałacem I

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 21

Właśnie wróciłem z Krakowskiego Przedmieścia. Było kilkadziesiąt tysięcy, głównie młodych ludzi, którzy skandowali nośne okrzyki, jak "do kościoła!". Pisofile jeśli byli, to kryli się przed ludzkim wzrokiem. Było wielu policjantów, którzy zapewniali bezpieczeństwo grupce ok. 20 Obrońców Krzyza. Byli oni odgrodzeni dwoma rzędami barierek i dwoma szpalerami policji. Były stacje telewizyjne. Ciągle migały flesze. Zrobiłem trochę zdjęć. Przeglądając je miałem ubaw poniewaz kliku Obrońców Krzyza pozakładało powstańcze opaski na ramię. Dewocja w czystej postacji!

Kiedy odchodziłem, okazało się, ze małzeństwo, które nieruchomo stało przy barierce to zwolennicy PiS i tego krzyza przed Pałacem. We wzroku, w nienaturalnie okrągłych oczach było widać przerazenie oraz zaślepienie, a moze na odwrót- zaślepienie i przerazenie.

Zrobię fotorelację pt. Dewocja pod Pałacem II

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka