ironiczny anglosas ironiczny anglosas
166
BLOG

1939

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 3

1 września 1939.

Wróg napadł na nasz kraj, dywizje niemieckie niszczyły nasze wsie i miasta. Mordowały niewinną ludność cywilną, mordowały kobiety i dzieci...

I teraz moja chora wyobraznia pokazuje mi młodego, wysportowanego człowieka, który zamiast chwycić za broń, by bronić swojej rodziny, swoich najbliższych, chwyta za smartfona i ucieka do innego kraju by żyć tam na zasiłkach...

Czy ja bym takiego gnoja przyjął pod mój dach?

Czy taki gnój zasługuje na pomoc, zasługuje na litość ?

W 1939 dla takich była kula z karabinu wystrzelona wyrokiem sądu polowego...

Grzegorz Jarzębski.
Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
https://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

ps. Wiem że nie było w 1939 smartfonów, dlatego napisałem że to pokazuje mi "moja chora wyobraznia". Cała reszta się zgadza. Kula w łeb i do gnoju!

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka