milanista3 milanista3
112
BLOG

Pierwsze grafiki...w końcu :D

milanista3 milanista3 Technologie Obserwuj notkę 0

Obecnie opisuję 4 dzień pracy nad CMS-em. W końcu miałem od grafika ogólny zarys i kolorystykę panelu zarządzania treścią(CMS) i szablon stronki.

Na pierwszy strzał poszło logo panelu, powiem że całkiem przyzwoicie wyglądało. Najgorsze było wdrożenie grafiki pod kątem przeglądarki IE od Microsoftu. We wszystkich popularnych przeglądarkach ładnie to wyglądało, niestety w IE* się rozjeżdżało. Wtedy trzeba było się pobawić trochę z hakami(polecenia dla przeglądarki Internet Explorer wymuszające prawidłową pracę i interpretacje poleceń definiujących wygląd strony). Zazwyczaj co okres 5 minut latały przez mój pokój słowa zaczynające się  na K i P(nie chodzi o Kargula i Pawlaka) :D 

Była około godzina 16 w końcu wszystko wyglądało jak należy. Kolejny telefon do grafika, żeby poprawił trochę jasność grafik bo problemy ze spasowaniem są. Punkt 20.00 poprawione grafiki na meilu dotarły. Pewnie niektórzy myślą, że było już po zawodach?? Skądże !! :D Z grafikiem siedzieliśmy do 4 rano wysyłając maile z odpowiednimi grafikami pieszcząc CMS-a. Grafik dużo ogólnie nie było, lecz pracę nam utrudniał stale IE*. Godzina 5 rano było już wszystko okej. 

Mogłem dalej ruszyć z kodowaniem CMS-a. Po całej zarwanej nocy nie bardzo mi się chciało, więc słuchawki na uszy muzyka(jakiś rock) i tak zasnąłem. Obudziłem się o godzinie 19 :D Kolejną zarwaną nockę opiszę w najbliższym czasie. Pozdrawiam czytelników :)

*IE-Internet Explorer, standardowa przeglądarka wbudowana w system Windows. Udział w rynku około 50%.

milanista3
O mnie milanista3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie