izabella izabella
823
BLOG

Geje to chorzy ludzie. Współczuje im.

izabella izabella Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Po to Bóg stworzył mężczyznę i kobietę i takim sposobem wymyślił przedłużanie gatunku, aby to następowało.

"Normalne jest to co prowadzi do powstawania życia" - powiedział kiedyś Mój Nauczyciel.

Natomiast homosexualiści jako osoby nie mogące zadowolić kobiety, ani począć w sposób nieprzymuszony dziecka, są chorymi, biednymi, zagubionymi ludźmi, o wiele bardziej upośledzonymi niż niewidomi nie mogący docenić kontrastu i gry barw, głuchoniemi nie czuli na dźwięki Chopina i Mozarta, pozbawieni rąk czy nóg. Pogubieni w świadomości, nie zdający sobie sprawy co jest dobre a co złe.

Dlatego w sposób wyzywający pragną odwrócić uwagę od swoich kompleksów i niedostatków, okazując swoją odmienność, a tak naprawdę swój ból, że brak im tego. Normalnego spojrzenia na świat.

izabella
O mnie izabella

Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem komunistą. Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem związkowcem. Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem Żydem. Kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem. Nie byłem katolikiem. Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było. Pastor Martin Niemöller, 1942, Dachau. „Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr,der protestieren konnte.“

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości