izabella izabella
181
BLOG

Piszą o naszych! Bloger salonu24 donosi na Zanussiego

izabella izabella Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Krzysztof Zanussi wystąpił w obronie Romana Polańskiego, teraz sam może mieć kłopoty. Wczoraj reżyser w "Kropce nad i" nazwał 13-letnią wówczas modelkę Samanthę Geiner "nieletnią prostytutką". Jak informuje Dziennik.pl bloger już przetłumaczył jego wypowiedź i wysłał do USA.

Krzysztof Zanussi w programie
Fot. TVN24
Krzysztof Zanussi w programie "Kropka nad i" w TVN24
var rTeraz = new Date(1254247023134); function klodka (ddo) { if (rTeraz.getTime()>=ddo.getTime()) document.write('<'+'img src="/i/szukaj/k2b.gif" width=20 height=18 border=0 align="absmiddle"'+'>'); }
putBan(34);
- Gdyby nie był sławny, to fakt, że ponad 30 lat temu w Los Angeles, mieście szczególnie swobodnych obyczajów, skorzystał z usług jakiejś nieletniej prostytutki, nie miałby dzisiaj przedłużenia - mówił w rozmowie z Moniką Olejnik w "Kropce nad i" w TVN 24 Krzysztof Zanussi.

Internauta z niezależnego salonu24.plwe wpisie pt. "Szampański bon mot pana Krzysztofa" napisał, że choć sama sprawa aresztowania Romana Polańskiego w Szwajcarii "ani go ziębi, ani grzeje", to jednak postanowił spełnić "dobry uczynek" i przetłumaczyć wypowiedź Zanussiego na angielski.

putBan(62);google_protectAndRun("render_ads.js::google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);
"Pan Roman ani mnie ziębi, ani grzeje. Ale jako dobry uczynek na dzień dzisiejszy, pozwoliłem sobie przetłumaczyć bon mot pana Krzysztofa na angielski i przesłać e-mailem prawnikom p. Samanthy Geiner, wraz z krótką notką biograficzną o autorze" - napisał internauta o nicku "Stary Wiarus".

"Szkoda byłoby bowiem, by taka fontanna dowcipu miała się zmarnować bez możliwości przeprowadzenia publicznego dowodu, że p. Geiner byla w 1977 roku młodocianą prostytutką" - wyjaśnił bloger.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7092185,Internauta_z_Polski_donosi_na_Zanussiego_za__nieletnia.html

izabella
O mnie izabella

Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem komunistą. Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem związkowcem. Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem Żydem. Kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem. Nie byłem katolikiem. Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było. Pastor Martin Niemöller, 1942, Dachau. „Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr,der protestieren konnte.“

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości