izabella izabella
151
BLOG

Pytanie Koteusza do właścicieli salonu

izabella izabella Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Pytanie Koteusza do właścicieli salonu

Panie Janke oraz panie Krawczyk
Czy nie posiadając konta w Salonie24 mam prawo uczestniczyć w urodzinach Salonu24?
Pytam się dlatego, że moje konta: Koteusz, Kapuś Puchatek vel Miś Kolator oraz Prowokator zostały wykasowane.
Nie pytam się za co zostały wykasowane, bo mnie to nie interesuje. Dawno przestało mnie to interesować.
Jednocześnie dziękuję wszystkim znajomym i przyjaciołom za … nie mogę znaleźć słowa czy słów.
Dziękuję za wszystko!
Krzysztof Kotowski

PS. jeśli ktoś zechce się ze mną skontaktować, podaję adresy mailowe: koteusz@interia.pl oraz krzysztof_j_kotowski@o2.pl a także telefon 517 968 462 (straciłem w poczcie wewnętrznej namiary na niektórych znajomych.

izabella
O mnie izabella

Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem komunistą. Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem związkowcem. Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem Żydem. Kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem. Nie byłem katolikiem. Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było. Pastor Martin Niemöller, 1942, Dachau. „Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen, ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr,der protestieren konnte.“

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości