Janusz Kępa Janusz Kępa
239
BLOG

Czy znowu My Polacy, będziemy mądrzy po szkodzie ???

Janusz Kępa Janusz Kępa Polityka Obserwuj notkę 1

 Jest mi wstyd za Warszawę moją stolicę, ale śmiem twierdzić, że Ci co głosowali na HGW w 90 % to nie są Warszawiacy wychowani na tradycji powstań i zrywów wyzwoleńczych, którzy mieszkają w Warszawie od wielu pokoleń .

 
 Moim zdaniem są to tzw. Warszawiacy przywiezieni „w teczkach” do stolicy wraz z poszczególnymi kacykami,  którzy  rządzili w Polsce po II WŚ, łącznie z tymi, którzy ostatnio rządzą w Warszawie i w Polsce, a którzy to przyjechali do stolicy ( ostatnio również z mojego kochanego Gdańska ) podrutowanym , rozsypującym się trabantem z myślą że „pierwszy milion to najlepiej ukraść”.
 
Jeszcze bardziej jest mi wstyd za mój ukochany Gdańsk, w którym wyrastałem w cieniu Bohaterów z Westerplatte, powojennych zrywów w Porcie, Lwowskich, a zwłaszcza Wileńskich Emigrantów, a później sam będąc najpierw świadkiem wszelkich strajków począwszy od 1968, a zwłaszcza Grudnia 1970 roku, Czerwca 1976 roku, a następnie uczestnikiem strajków Sierpnia 1980 roku i wszystkiego co się tu  potem wydarzyło, a stanowiło o losach całej Polski . 
 
TO NIE JEST JUŻ MÓJ GDAŃSK !!!  
 
NIC MNIE NIE ŁĄCZY Z TYMI LUDŹMI, KTÓRZY GŁOSUJĄ NA PO CZYLI NA ZŁODZIEJI, OSZUSTÓW, A OSTATNIO RÓWNIEŻ BANDYTÓW, DLA  KTÓRYCH WYROCZNIĄ I WYKŁADNIĄ PRAWDY  JEST TVN I GAZETA WYBORCZA, KTÓRE SIĘ NAWET NIGDY  PRAWDĄ OBIEKTYWNĄ  NIE ZHAŃBIŁY,  A KTÓRYM TO LUDŹIOM WMÓWIONO, ŻE TYLKO WYKSZTAŁCENI , INTELIGENTNI, JAŚNIE OŚWIECENI, MŁODZI, PIĘKNI, ZDROWI, Z WIELKICH MIAST GŁOSUJĄ  NA TĘ JEDYNIE SŁUSZNĄ PARTIĘ JAKĄ JEST PO !!! 
 
Coraz częściej zastanawiam się, aby wrócić w Rodzinne strony Moich Kochanych Rodziców, czyli na Lubelszczyznę, ponieważ tam we wszystkich ostatnich wyborach  Polacy głosują  tak samo jak ja .  
 
Niestety, zapuściłem w Gdańsku korzenie, które mnie tu dość mocno trzymają, a przede wszystkim … kocham TĘ MOJĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ mimo wszystko !!!  Mam również i taką nadzieję, że w końcu zarówno w Gdańsku jak i w Warszawie jak i w całej POLSCE, POLACY otworzą się na prawdę i zrozumieją , ze gdy się zdejmie z PO całą propagandę sukcesu i cały PiaR, to zostanie kłamstwo, obłuda , niespotykane nieróbstwo, kiepska gra w piłkę i … potężne długi, których nie spłacą nawet nasze wnuki !!!
 
TYLKO DLACZEGO ZNOWU MY POLACY MUSIMY BYĆ MĄDRZY PO SZKODZIE !!!
 

Chory na WOLNĄ , NIEPODLEGŁĄ I PRAWĄ NAJJAŚNIEJSZĄ RP oraz chory na PRAWDĘ, której mniej w obecnych mediach niż w najczerwieńszych, najciemnieszych i najokrutniejszych czasach komuny .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka