janek 21 janek 21
478
BLOG

Apel błagalny do czytelników Gazety Polskiej Codziennie!

janek 21 janek 21 Polityka Obserwuj notkę 2

Dzisiaj w S24 i na portalu Niezależna.pl ukazała się ważna notatka o spotkaniu parlamentarzystów PiS z senatorem McCainem. Notka bardzo lakoniczna, ale opatrzona mocnym, jednoznacznym tytułem: "John McCain: trzeba wyjaśnić katastrofę smoleńską" oraz odsyłaczem do papierowego wydania GPC.

Prasy codziennej od lat nie czytam, w salonach prasowych czy innych empikach nie przesiaduję. Korzystam z internetu, więc w podobnych sytuacjach jestem skazany na domysły, własne poszukiwania lub łaskawość innych użytkowników Sieci. Podejrzewam zresztą, że podobnych do mnie "elektroników" jest coraz więcej.

I tu pojawia się kłopot. Na stronie PiS wspomniany news pojawia się w ramach przeglądu prasy (?), z odesłaniem do Niezależnej.pl (!). Nawet takiego odesłania nie ma natomiast na stronie internetowej reprezentującego Arizonę, republikańskiego senatora McCaina (to żart), ale tam w ogóle nie ma żadnej wzmianki o spotkaniu z reprezentantami PiS, i nawet przy użyciu wyszukiwarki nie da się znaleźć zdań zawierających słowo "Smolensk" lub "Kaczynski" (to niestety nie jest żart).

Stąd mój apel. Proszę, jeśli GPC podała jakieś konkrety, np. gdzie i w jakiej formie padła cytowana wypowiedź McCaina, gdzie (na amerykanskich serwerach, a może nawet w tamtejszej prasie) została odnotowana - dajcie jakieś linki. Apel ten kieruję oczywiście także do łaskawych Administratorów, łącząc wyrazy uznania. 

 

janek 21
O mnie janek 21

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka