Jachoo Jachoo
49
BLOG

Wakacje cz. 2 (ostatnia)

Jachoo Jachoo Kultura Obserwuj notkę 54

 Działo się dużo albo i więcej. Ale głównie odpoczywałem.

 Trochę pomagałem siostrze przy dzieciach, trochę sąsiadom przy przeładunku zboża do spichrzy.

 Trochę kosiłem trawę, trochę jeździłem samochodem taty, trochę też rąbałem drewna na ogniska.

 Trochę świętowałem (urodziny i imieniny), trochę się kłóciłem z rodzeństwem.

 Czyli klasyczne wakacje. Teraz koniec. The End. 

Wraca nasza 'kochana' szkoła (już pierwszego dnia zrywają mnie na 8.15!), szara rzeczywistość miejskiego szumu. Koledzy, Koleżanki, wrogowie i przyjaciele.

 Ale przede wszystkim wraca S24 i Tekstowisko. A więc to co lubię najbardziej.

 Jak wrócę do W. to napiszę kolejny tekst.

 Teraz Pozdrawiam. 

Jachoo
O mnie Jachoo

Kontakt: gg: 11702857 ********** "Ale nasz Bóg - to nie ten ów żmudzki Chrystus Smutkialis, co siedzi z załamanymi rękoma, patrząc na narzędzia tortur - lecz Pan godów w Kanie galilejskiej, gdzie leje się potokami purpurowe wino krwi." Tadeusz Miciński, "Do źródeł polskiej duszy" ********** TROLOM Dziękujemy! (innymi słowy WON!)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura