Jachoo Jachoo
37
BLOG

Cześć!

Jachoo Jachoo Kultura Obserwuj notkę 15

(UWAGA! Piszę bez worda i bez Mozilli. Sorry za błędy, może rodzina mnie poprawi) 

Strasznie dawno nie pisałem.

Strasznie się cieszę, że jednak piszę (nie było czasu, chęci, komputera, chęci, weny, chęci...).

Chciałem napisać już dawno, ale miałem nadzieję, że zaraz będzie w domu komputer. Nie ma... :-(

Piszę więc z kompa taty.

A Chcę napisać wszystko co od wakacji. A działo się dużo oj dużo!

Po pierwsze jestem w liceum (nowe koleżanki, nowi koledzy, nowi nauczyciele), obóz integracyjny (pierwszy raz dziewczyny reagują na gitarę pozytywnie!), u mnie w szkole mamy klasy wojskowe, a więc dziewczyny w mundurach (nie myślałem, że kobieta w mundurze jest taka piękna).

Po drugie od początku września mniej więcej do jego końca miałem dziewczynę. Chciałem się tym podzielić już wcześniej, bo była to dla mnie jakaś tam radość, ale jak już ona ze mną zerwała, to chyba nie ma sensu...

Po trzecie podiąłem decyzję, że zamierzam iść do seminarium.

Po czwarte zdążyłem już z tego zrezygnować.

Po piąte wróciłem do myslenia o seminarium.

Po szuste nie wiem jak to będzie, bo jest w klasie jedna fantastyczna koleżanka (tylko, że mnie chyba nie lubi...).

Ponadto zamierzam w przyszłym roku jednak pojawić się na urodzinach S24.

Strasznie was lubię!!!

Pozdrawiam, szczególnie Łyżeczkę, Penelopę i inne kobiety!

Panów też ale trochę mniej ;-)

Cześć

 

Jachoo
O mnie Jachoo

Kontakt: gg: 11702857 ********** "Ale nasz Bóg - to nie ten ów żmudzki Chrystus Smutkialis, co siedzi z załamanymi rękoma, patrząc na narzędzia tortur - lecz Pan godów w Kanie galilejskiej, gdzie leje się potokami purpurowe wino krwi." Tadeusz Miciński, "Do źródeł polskiej duszy" ********** TROLOM Dziękujemy! (innymi słowy WON!)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura