Jakelo Jakelo
995
BLOG

Jak obaliłem tzw. "abolicję indywidualną" i jakie są tego następstwa.

Jakelo Jakelo Polityka Obserwuj notkę 11
Obaliłem /ja i nie tylko ja/ tzw. "abolicję indywidualną" i jakie są tego następstwa? Prezydent już nie zastosował tzw. "abolicji indywidualnej" dla Kamińskiego... Posłuszni mu debile wymyślili tzw. "szerokie prawo łaski".... http://www.rp.pl/Opinie/303319974-Umorzenie-sprawy-Mariusza-Kaminskiego---Prezydent-obronil-szerokie-prawo-laski.html --- Ludzie nauki np. Waltoś popełnili karygodny błąd, który jest plamą na ich dorobku i karierze naukowej.... ich błąd doprowadził Prezydenta do stanu w którym powinien stanąć przed Trybunałem Stanu... zastanawiam się, co by było, gdyby to prezydent Niemiec zastosował tzw. "abolicję indywidualną"... Otoż, po dwóch dniach przestałby być prezydentem.... ********************************************************************************************* zaczęło się od dysertacji Murzynowskiego, który w kwestii abolicji indywidualnej napisał "jestem za, a nawet ją potępiam"... Waltoś nie doczytał do końca i powtórzył tylko "jestem za". Prócz niego np. Grzegorczyk z UŁ i jakaś doktorka z Rzeszowa... W rezultacie na 10 komentarzy do kpk 2-3 dopuszczają "abolicję indywidualną".... Pozostała większość albo nie pisze na jej temat nic, albo odrzuca jej istnienie w polskim prawie...

Zobacz galerię zdjęć:

Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka