JaJakub JaJakub
456
BLOG

10 szczegółów szukanych przez Jana Pospieszalskiego

JaJakub JaJakub Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 9.03.2012 Jan Pospieszalski na swoim blogu "Warto rozmawiać" w Salonie 24 szukał dziesięcie szczegółów. Przez przypadek dopiero dzisiaj ją przeczytałem.

Poniżej zamieszczam linki do wystąpienia Jana Pospieszalskiego w czasie manifestacji w Krakiewie.

Czyym się one różnią?

Odpowiedź pozostawiam Janowi Pospieszalskiemu.  On szukał, ja znalazłem

 Swoją drogą, to trochę dziwne, że pan, który ma autorski program w telewizji publicznej uważa ją za kłamliwą. Może właśnie chodzi mu o program "Bliżej". Rzeczywiście, oglądając sioł  "Bliżej" można odnieść wrażenie, że TVP jest zakłamana poprzez prezentera Jana Pospieszalskiego.

Mój apel.

Panie prowadzący sioł, Janie Pospieszalski. niech pan zniknie z anteny TVP, wtedy telewizja publczna odzyska wiarygodność!

http://krakow.gazeta.pl/krakow/10,88283,11291663,Manifestacja_w_Krakowie__wideo__Blazej_Strzelczyk_.html
JaJakub
O mnie JaJakub

Taki a nie inny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości