JanekPradera JanekPradera
815
BLOG

Czy Lech Kaczyński na pewno zginął?

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 8

„A może o 10.46 Pan Prezydent jeszcze żył ...” napisał Janusz Wojciechowski na swoim blogu januszwojciechowski.salon24.pl/414980,a-moze-o-10-46-pan-prezydent-jeszcze-zyl

Dorzucę więcej:
„Szef parlamentarnego zespołu ds. wyjaśnienie katastrofy pod Smoleńskim rzuca cień niepewności na pogrzeb prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Antoni Macierewicz gościł w USA w polonijnym radiu w Chicago. Odpowiadając na pytania słuchaczy stwierdził, że nie wiadomo na pewno czy w trumnie, która leży w sarkofagu na Wawelu pochowano tragicznie zmarłego prezydenta.” www.se.pl/wydarzenia/kraj/macierewicz-ciala-prezydenta-kaczynskiego-nie-bylo_151439.html
 
„“Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata” – stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.” wirtualnapolonia.com/2010/12/20/kogo-pochowano-na-wawelu/
 
 
„Lech Kaczyński wcale nie leży na Wawelu?” www.pardon.pl/artykul/13181/lech_kaczynski_wcale_nie_lezy_na_wawelu
 
Czas postawić zasadnicze pytanie: czy Lech Kaczyński na pewno zginął czy może gdzieś się ukrywa?

Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka