JanekPradera JanekPradera
1132
BLOG

Czy Lichocka przeprosi Kopacz za łgarstwa?

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 37

„tytułowała p. Joanna Lichocka w swojej notce z dnia 23.04.2012. Jak to z tą wolnością jest to nie wiem, ale korzystając z okazji pozwoliłem sobie autorkę spytać jak to jest zPRAWDĄ w temacie ponoć zaszytych w zwłokach śp. p. Gosiewskiego rękawiczkach, o czym autorka wypowiadała się obrazowo w swojej notce z dnia 07.04.2012„Rękawiczki Ewy Kopacz”.

Jakoś nie znalazłem u autorki dementi, że jednak z tymi rękawiczkami to nie tak było jak pisze, więc chciałem ponowić moje skromne pytanie o PRAWDĘ pod jej najnowszą notką, a tu masz babo placekNie możesz komentować na tym blogu“. Autorka zadała sobie nawet ten trud by wszystkie moje wypowiedzi usunąć z bloga. Najwyraźniej „Prawda w oczy kole”.
Więc mój apel do wszystkich miłujących prawdę:Pytajmy panią Lichocką o rękawiczki!
Parafrazując jej tekst:
... że także dla niej Smoleńsk stał się kluczowym (finansowo), decydującym wydarzeniem życia. Że została w tamtych scenach zatrzymana w kadrze, któremu będzie się przyglądała przyszłość.I że gumowe rękawiczki też w nim są. Leżą tuż obok paniREDAKTOR.
PS może niech się p. Lichocka dalej jedynie o wolności wypowiada, bo z prawdą to u niej jak w tym dowcipe z Izwiestiami i Prawdą.
(dla młodszych roczników Izwiesti (wiadomości) i Prawda; znane i cenione w czasach realnie egzystującego socjalizmu i jedynie słusznej PARTII PRZEWODNIEJ z jej pierwszym sekretarzem radzieckie gazety: Pytanie; jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma gazetami? Nie ma żadnej, w Prawdzie niet inzwiesti, a w Izwiestiach niet prawdy!)”
 
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka