JanekPradera JanekPradera
488
BLOG

I jak IPN będzie dalej krył sędziego Andrzeja Kryże?

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 5

Antoni Dudek rozdziela szaty:” IPN w tarapatach

A ja pytam kiedy wreszcie IPN postawi zarzuty zbrodni komunistycznej sędziemu Andrzeju Kryże, bo od ponad 4 lat prowadzi śledztwo janekpradera.salon24.pl/365718,nierychliwy-ipn-w-sprawie-sedziego-kryze-juz-4-lata
 
 
To postępowanie trwa już ponad 4 lata. Trochę długo . Oczywiście wszelkie podejrzenia że IPN , PiSowska policja historyczna nie ma sumienia oskarżyć PiSowskiego wiceministra sprawiedliwości są zupełnie nieuzasadnione.
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka