Janosik Janosik
4994
BLOG

Free Your Mind # The End ?

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 52
Dzisiaj został zlikwidowany Blog Free Your Mind - nie zawieszony tylko zlikwidowany - nie ma nic - wszystkie notki - trudno były FYM'a - ale komentarze i ogromna praca innych Blogerów też zostały wyczyszczone - trudno "c`est la vie".
 
 
" ... W blogosferze coraz częściej mówi się o Okęciu jako o kluczu do tragedii. Nas zastanawia brak zdjęć z odlotu, brak jakichkolwiek relacji osób odwożących członków delegacji na lotnisko… Zwróciliśmy się też z pytaniem do fotograficznych agencji prasowych o odpłatne udostępnienie zdjęć z 10 kwietnia z Okęcia do opublikowania w naszej książce. Wszystkie agencje odpowiedziały, że takich materiałów nie posiadają. Ani jednego zdjęcia z odlotu głowy państwa! Do tego jeszcze „zepsuty” akurat tego dnia monitoring w wojskowym porcie lotniczym w stolicy. Ten kompletny brak danych z lotniska rodzi różne domysły. Co takiego musiało się tam wydarzyć, że jest tak pilnie strzeżoną tajemnicą ? ... "

| Smoleńskie Ministerstwo Prawdy (1) |
| Link - Julia M. Jaskólska | 20120622 | 01:07 |

" ... Kolejne zagadkowe wypadki. 6 czerwca 2011 roku w hiszpańskiej Asturii doszło do katastrofy dwóch awionetek. Pierwsza pilotowana była przez wybitego architekta Stefana Kuryłowicza, który zaprojektował, a następnie realizował projekt m.in. terminala Warszawa-Okęcie, oraz jego współpracownika Jacka Syropolskiego. W drugiej śmierć poniósł Janusz Zieniewicz, były kierownik działu łączności w PLL LOT, potem właściciel firmy Cerberis, zajmującej się zabezpieczeniami elektronicznymi, która również obsługiwała Okęcie. ... "

| Smoleńskie Ministerstwo Prawdy (2) |
| Link - Julia M. Jaskólska | 20120622 | 13:15 |

| Okęcie - idzie w ślady Dallas - gdzie eliminowano niewygodnych Świadków - mogących coś powiedzieć na temat śmierci Prezydenta John'a Fitzgerald'a Kennedy'iego - kilka lat poźniej zabito jego brata - pewnie też był na krótkiej liście tamtejszego "Szwadronu Śmierci" - czy to nie był Matrix lat 60'tych w USA ? |

| Tajemnicza śmierć eksperta od Smoleńska |
| Link - Janosik | 20111208 | 15:20 |
 
########################################################
 

Jeśli Katastrofa Smoleńska " ... jest już dawno wyjaśniona ... " - to Blogerzy nie będą mieli problemu - żeby odpowiedzieć na moją prośbę o publikację zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podanie linka do takiego zdjęcia.

Moje dotychczasowe prośby skierowane między innymi do Jana Osieckiego - Ernesta Skalskiego i innych - którzy już wszystko wiedzą  - pozostały bez echa.

########################################################

A Komisja Millera - co innego stwierdziła - a co innego nam opowiedziała na Konferencji Prasowej 29 lipca 2011 roku.
 
Piloci TU 154 M 101 usiłowali wyrównać lot o czym mówi nam TAWS i Komisja Millera - która nam to pięknie wyrysowała w załączniku do Raportu.
Pokazując dramatyczną walkę pilotów - by wyrównać lot.

image

Po ostatnim niestety - chwilowym wyrównaniu lotu - TU 154 M 101 nagle w ciągu sekundy stracił około 20 metrów wysokości - w miejscu gdzie teren się obniżał - czyli jak nie liczyć to w tym momencie - prędkość opadania TU 154 M 101 - musiała wynosić około 20 m / s.

image
 

" ... Wygląda na to, że to właśnie ta przyczyna "skłoniła pilotów do zejścia poniżej 100 metrów". ... "
SCEPTYCZNY WIERZYCIEL 110 6109 | 05.06.2012 21:23

Gdyby nie poharatany ster wysokości - to nic by " ... nie skłoniło pilotów do zejścia poniżej 100 metrów ... "

Wielokrotnie o tym pisałem - do tej pory bez odzewu.

Dla przypomnienia jeden z moich wpisów - ten z 13.04.2012 13:40
na Blogu # Ernest Skalski: Rozum zasypia…

### Ernest Skalski ###

" ... - centropłat, zniszczony jeszcze w powietrzu ... "
Ernest Skalski 295 129 | 13.04.2012 10:42

Dlaczego Pan Redaktor - nic nie mówi o poharatanym stateczniku ?

Jeśli TU 154 M 101 - przestał być sterowny - 5250 metrów od Progu Pasa - na wysokości 340 metrów WB - co potwierdza pierwsze ostrzeżenie TAWS # 34 - Terrain Ahead.

Jeżeli Pan Redaktor wie już wszystko na temat katastrofy 10 / 04 - to nalegam by zamieścił zdjęcie - Statecznika Poziomego Lewego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie lub podał link do takiego zdjęcia - z góry dziękuje.

Tylko proszę nie zamieszczać Zdjęcia końcówki Lewego statecznika - które już mam.

Podobne zdjęcie jak to Statecznika Poziomego Prawego - przecież tak duży obiekt nie mógł nie zostać zauważony 10 kwietnia 2010 roku.

image

Jak można naukowo podważyć narrację MAK'u / Millera - jeśli ukrywają zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia 2010 roku - które dostaliśmy od USA w darze Narodowi Polskiemu - ABW zdjęcie ukrywało od 30 kwietnia 2010 roku do 17 marca 2011 roku - Potem ukryła zdjęcie WPO - Ciekawe Dlaczego ?
SKW ukrywa rozmowę Jarosława Kaczyńskiego z Prezydentem Lechem Kaczyńskim - Dlaczego ?
Ukrywane też są zdjęcia i film z wnętrza TU 154 M 101 z 10 kwietnia 2010 roku - brak jest zdjęcia Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.
Posiadamy jedynie zdjęcie Końcówki Lewego Statecznika Poziomego

Konferencja ZP oraz ostateczne zapisy VCR - utwierdziły mnie - że miałem rację - co do przyczyn Katastrofy Smoleńskiej - o których pisałem już od ponad roku.
Tornado - napisał Notkę - która jasno pokazuje - świadomość pilotów co do wysokości 100 metrów WB - niestety nie byli świadomi faktu - poharatania steru wysokości - na tej wysokości - mieli na to zbyt mało czasu - gdy już to sobie uświadomili - zdążyli tylko zakląć – w takich momentach nie ma czasu na dyskusję.

Potwierdza to też wypowiedź wiceprzewodniczącego MAK - Morozowa z 12 stycznia 2011 roku

| Morozowowi się wyrwało - Brzoza nie istotna - Grzegorz Miecugow wyraził w TVN 24 zdziwienie na słowa '...Gdyby nawet Nie było Brzozy to i tak by uderzył w ziemię..." - Morozow |

| Morozowowi się wyrwało Brzoza nie istotna Miecugow zdziwiony |
| Link - Janosik | 20110112 | 15:00 |

MAK / Miller precyzyjnie określili Brzozę - jako przyczynę utraty Lewej Końcówki skrzydła - Dlaczego w przypadku Lewego Statecznika nie ma takiej samej Precyzji i brakuje zdjęć z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie.

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości został poharatany. |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Link | 20101113 | 12:38 |

image

zdjęcie - Końcówki Lewego Statecznika Poziomego
Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości