Janusz59Kepa Janusz59Kepa
1419
BLOG

Tomasz Lis na żywo czyli pralnia i magiel w jednym !.

Janusz59Kepa Janusz59Kepa Polityka Obserwuj notkę 1

 Tomasz Lis na żywo czyli pralnia i magiel w jednym !.

 

I oto mamy co mamy . Jeden z najlepiej opłacanych dziennikarzy w tym kraju a jednocześnie jeden z najbardziej zakłamanych hipokrytów, uwielbiający poklask i dlatego wspierający swe działania i wywiady na klakierach, pupil komunistów i liberałów, nienawidzący konserwatywną  katolicką prawicę,  ze szczególnym uwzględnieniem i wręcz fobią wobec PiS i Braci Kaczyńskich .

 

Ta fobia wzrosła do niebotycznych rozmiarów jak Pan Jarosław Kaczyński podczas programu z Lisem przed wyborami w 2011 roku obnażył wszystkie dziennikarskie  braki warsztatowe Pana Lisa, ale przede wszystkim wielką przepaść intelektualną,  kulturalną, a nawet braki w dobrym wychowaniu Pana redaktora o „chytrym nazwisku”

 

Nasz kraj ma niebotyczny dług gospodarczy, przemysł rozłożony na łopatki, nie posiadamy żadnej marki z której znany byłby nasz kraj, drogi i autostrady nieskończone i rozkopane, koleje ledwo zipią, afera goni aferę, rolnicy tylko dlatego funkcjonują ponieważ są dobrze zahartowani w walce z komuną o swoje, premier gra w piłkę albo jeździ na nartach w Dolomitach, Jego Syn Józef Bąk ( to chyba może od innego ojca  bo jakieś inne nazwisko ) coś tam miał wspólnego z Amber Gold i z OLT, a najlepiej opłacany dziennikarz w będącej w wielkim dołku i zapaści finansowej Publicznej TV, robi program o pięknej Pani Katarzynie Figura  i Jej problemach z drugim mężem oraz o piance do golenia na kolanach  Zakonnika ?!?.

 

Ci wszyscy, którzy oglądali program Pana Lisa z Panem Premierem dr Jarosławem Kaczyńskim, mogli stwierdzić jak wielka przepaść dzieli Pana Redaktora od Pana Jarosława, ale że teraz gdy rozpoczął się nowy rok szkolny, a w wielu Rodzinach nie ma kasy na wyprawki, a nawet na pełne wyżywienie swoich dzieci, gdy czekają nas znaczne podwyżki całej sfery egzystencjalnej, gdy wiele Rodzin dotyka klęska już prawie 13 % bezrobocia,  4 miliony pracuje na tzw. „umowy śmieciowe”, a już prawie połowa ludzi żyje poniżej minimum socjalnego, Pan Lis niczym przekupa z magla lub poczatkujący dziennikarz z prasy brukowej sprzedaje w Publicznej TV, przyznaję bardzo istotne problemy, tyle że dla Pani Kasi i Jej Rodziny.

 

Owszem jest to problem wielu Rodzin w Polsce, ale ten problem istniał od dawna i niestety będzie istniał dalej  niezależnie od tego bardzo tendencyjnego programu, jak wszystkie zresztą , które są tylko jak zwykle tematem zastępczym, aby odwrócić uwagę od naprawdę istotnych spraw którymi żyją Polacy i Polska .

 

Dziwię się tym co zatrudniają za wielkie pieniądze Pana Lisa, Jego Żonę, ale czego można wymagać od Pana Dworaka, człowieka Pana Komorowskiego, który podobnie jak Pan Lis, prawdą posługuje się bardzo oszczędnie i tylko wtedy, kiedy się pomyli, albo wtedy aby małą prawdą podeprzeć wierutne kłamstwa, bzdury i hipokryzję .

 

A Pan Lis jest zatrudniony w mediach tylko aby zakłamywać rzeczywistość, dbać o PR wszystkich poza PiS,  dbać o „czarny PR” PiS, a przede wszystkim, aby odwrócić uwagę opinii publicznej od rzeczy i spraw istotnych i ważnych, zwłaszcza jeśli są one nie na rękę rządzącym no … i od uruchamiania tematów z pralni i magla publicznego .

 

A aby nie zostawiać nikogo z minorową miną, dodam rymowankę którą popełniłem jeszcze w 2009 roku jesienią .

 

LIS

Rudy ojciec, rudy dziadek,

Rudy ogon - to mój spadek,

A ja jestem rudy lis.

Ruszaj stąd, bo będę gryzł.

               ( J. Brzechwa )

 

TOMASZ LIS

 

To o mnie mówią w moim środowisku

Cwany redaktor, o chytrym nazwisku

Bo ja jestem Tomasz Lis

Kocham wszystkich lecz nie Pis

 

A najbardziej kocham moje żądze

Spośród żądzy zaś, kocham pieniądze

Dla wielkiej kasy i kochanej mamony

Zmieniam telewizje, rozgłośnie i … żony

 

Za pieniądze mogę wszystko zrobić

Nawet Prezydenta obecnego czy Pis polubić

Jednak, ani Kaczyńscy, ani Pis

Nie chcą mi dać kasy nic

 

Dlatego ja służę tym co mi sowicie płacą

I mój majątek mnożą, no a mnie bogacą

Nie ważna dla mnie prawda, nie ważna i POLSKA

Bo dla mnie liczy się tylko forsa

 

Moje programy oparte są na klakierach

Których dokładnie i z klucza wybieram

Bardzo się staram mimo różnych ocen

Aby za Prawicą Katolicką czy Pis, nie było nawet 10 %

 

Z tak dobraną i wybraną  publiką

Reszta jest fraszką i lekką muzyką

A każdemu który mi podskoczy

Hania sondażem i sms-em da między oczy

 

Skrzętnie dobieram też tych z którymi rozmawiam

Nikomu głosu „za” ani „przeciw” nie odmawiam

Jednak zawsze w dyskusji i sondażach moich wygrywają

Ci wszyscy, którzy takie jak ja zdanie mają

 

Zawsze chętnie wspieram przeciwników Pis-u

Dając komuchom czy PO wielkie pole do popisu

A PiS-owi  przerywam, często kłamstwem operując

Ośmieszam, różne formy ogłupiania stosując

Przeważnie jest w dyskusji dwóch na dwóch

Ale wtedy wychodzi mej prawdy duch

Zaraz korzystam z telefonu do przyjaciela

Który stosunek sił już odmienia

 

Często korzystam też z tej publiczności

I wtedy dla oponentów nie mam litości

I wtedy wychodzi, że jestem i od manipulacji zuch

Bo już jest stosunek 10 „przeciw Pis”, a „za” tylko dwóch

 

I tak sobie manipuluje prawdą i ludźmi na wizji

Jak mi za mało dają w jednej idę do drugiej telewizji

I rośnie oglądalność, bo oglądają mnie masy

Nie wiedzą biedni, że ja to wszystko robię dla … kasy

 

Janusz Kępa - 2009

Rozwiń więcej... prawy i prawdomówny, otwarty na prawdę której niestety mniej jest wśród polityków rządzącej koalicji po- psl-rp-sld oraz w mediach tvn, polsat, gw, tok-fm, zet, itp niż w najbardziej czerwonych czasach komuny, a tuskowy pr jest przewyższa wielokrotnie gierkowską propagandę sukcesu !!!!!.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka