Janusz59Kepa Janusz59Kepa
492
BLOG

CHOCIAŻ KUKŁĘ TUSKA WIDZIAŁEM TO ...

Janusz59Kepa Janusz59Kepa Polityka Obserwuj notkę 8

 MARSZ W WARSZAWIE 14 WRZEŚNIA 2013 ROKU

 

I ja w Warszawie wśród tych 200 tysięcy byłem

Pokrzyczałem, pośpiewałem, chociaż nie trąbiłem !!!

I chociaż kukłę ze styropianu Tuska widziałem

To ani petard, ani innych fajerwerków nie rzucałem !!!

 

Za to z Solidarności Stoczni Gdańskiej przyjaciół wielu spotkałem

Z którymi kiedyś wspólnie pracowałem, no a czasem strajkowałem

A teraz wspólnie wśród niezadowolonego ludzi tłumu

Chcieliśmy i My trafić PO premierowi do rozumu !!!

 

Czy to się udało i czy będzie znowu cud ???

Kiedy złą i nieudolną, pewną siebie władzę znów obali lud ???

 

Nie wiem tylko czy to się już w tym roku, zaraz teraz uda ???

Wiem natomiast, że te jedyne zrealizowane przez Tuska cuda

A właściwie cud jedyny (nie) rządu tego

To zjednoczenie pod jednym szyldem Świata Polskiej Pracy całego

 

I tak w jednym marszu w Warszawie podążały wszelkie pracy związki

I Solidarność, OPZZ i ludzie pracy z całej umęczonej rządem Tuska Polski !!!

Którzy mają już dość ignorancji oraz o pokonanych kryzysach rządu bajek

Ludzi zmęczonych, oszukanych, którym w portfelach niewiele zostaje

 

Gdy opłacą czynsze i inne płatności, a umowy śmieciowe, bezrobocie coraz większe

Straszą że kiedyś będzie jeszcze gorzej i perspektywy są jeszcze czarniejsze

Praca do lat 67 i to niezależnie od płci

A rząd się dobrze bawi czasem piłkę kopie a za wszystko zapłacimy My

 

I dlatego zanim pęknie naprężona struna gniewu ludzi ta,

Zanim spadnie chociaż jeszcze jedna bólu i rozpaczy łza

Dobrze radzę Panu, PO premierze Tusk, nie mój przecież przyjacielu

Zbieraj czym prędzej doopę w troki i zjeżdżaj  najlepiej do … Peru

Zobacz galerię zdjęć:

Rozwiń więcej... prawy i prawdomówny, otwarty na prawdę której niestety mniej jest wśród polityków rządzącej koalicji po- psl-rp-sld oraz w mediach tvn, polsat, gw, tok-fm, zet, itp niż w najbardziej czerwonych czasach komuny, a tuskowy pr jest przewyższa wielokrotnie gierkowską propagandę sukcesu !!!!!.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka