prada prada
86
BLOG

Negocjacje z USA jak randka - liczy się strategia

prada prada Polityka Obserwuj notkę 3

Anna Fotyga - po dłuższym namyśle i kolejnej kompromitacji prezydenta, jaką była zmuszenie Sikorskiego, żeby z powodu kaprysu prezydenta, przerwał obrady szefów dyplomacji państw UE - wydała z siebie oświadczenie.

Oświadczyła mianowicie, że instalacja w Polsce amerykanskiej tarczy antyrakietowej jest strategiczne dla bezpieczenstwa nie tylko Polski, ale i całej UE. I że powinniśmy się na nią zgodzić i jej pragnąć za wszelką cenę.

Przypominam: Fotyga to ta sama babka, która mówiła, że Sikorski nie potrafi negocjować, ona zaś jej negocjacji mistrzem ;)

To tak, jakby mężczyzna zaprosił mnie na randkę, a ja mu na to: mój zegar biologiczny tyka, mam owulację i muszę zajść w ciążę. To dla mnie naprawdę ważne, wręcz decydujące, żebym dziś wieczorem mogła się z kimś przespać. Kto sądzi, że po takim tekście facet będzie się starał, niech podniesie rękę i naciśnie przycisk.

Pozdrawiam PiSiaki, które nie mogą przeżyć, że ktoś kupuje ciuchy Prady (w dodatku jest tak bezczelny, ze nie interesują go - tak modne w tej partii podróbki) :)))

prada
O mnie prada

pracuję ciężko, a hobbystycznie czytam i piszę. Czasem kupuję ciuchy Prady ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka