foto: Jaśmina
foto: Jaśmina
jasmina jasmina
757
BLOG

Niejednemu by się marzył harem :)

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 19

a on tylko dla wybranych :)Znaczy się harem :)

 

Część pierwsza, zapraszam TU:

jasminowo.salon24.pl/498457,impresje-pawie

Dzisiaj część druga z oczkami pawimi, o które mnie poproszono .

Ja tam nie wierzę, że przynoszą pecha. Ale tak na wszelki wypadek, jak już obfociłam , to wydałam :)Mam również serię białych , ale nie są już tak efektowne jak te zielone pióra. .

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

I na deser haiku:

 

***


tęczowe pióra
rozkładają wachlarze
przechadza się paw

 

***

 

wzywa samice
ten samiec napuszony
zaloty pawi

Zobacz galerię zdjęć:

foto: Jaśmina
foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina
jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości