foto: Jaśmina
foto: Jaśmina
jasmina jasmina
687
BLOG

Zapach snów.............

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 52

 Bo czyż to kwiecie na zdjęciach, nie przypomina snów ? Pachnących, rozkwieconych i efemerycznych ?Tyle lat szukałam co tak najbardziej lubię fotografować.Swego czasu zafascynował mnie reportaż, potem portrety małych jak i dużych modeli :), zwierzęta,architektura,pejzaż, macro, fotografia" inaczej" wbrew zasadom panującym w fotografii a i sport....I tak przeszłam przez kolejne fascynacje....  Dzisiaj już wiem, to kwiaty :) Dlaczego? Nie mam pojęcia. Może uwodzą zapachem, wyglądem,a może ten czas narodzin piękna i delikatności, której w naszym życiu coraz mniej doświadczamy....a może......tyle jest  tych " może"....

Pozwólcie zatem, że  dzisiejsze zdjęcia " zapach snów" zadedykuję moim miłym  komentatorkom:) i komentatorom :)

A teraz tradycyjnie haiku :)

 

***

 

biała tawuła

pochyla swoje kwiaty

mrok rozświetlony


***

 

wierzba z leszczyną

razem wzywają pszczoły

na świeży oblot

 

Zobacz galerię zdjęć:

foto: Jaśmina
foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina
jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości