foto: Jaśmina
foto: Jaśmina
jasmina jasmina
599
BLOG

To dzisiaj inaczej, o naszych dzieciaszkach :)

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Zdjęcia wykonałam na jakieś imprezie dla dorosłych, a dzieciom to takie atrakcje dano przy okazji odwiedzin z rodzicami..Miałam dostęp wszędzie/ do jedzonka również- bezpłatnego :)/ bo otrzymałam taką opaskę na rękę z napisem VIP ..heh :))))))

Chyba nie ma większej przyjemności dla matki, jak patrzeć na rozbawione dzieci.Jakby co, dzieci nie moje.Taki reportaż robiłam z tej imprezy.Jest to część pierwsza, jeżeli będę mogła dodam drugą.Jeżeli oczywiście nie zanudzam....

Życzę wszystkim miłego i owocnego dnia :)))))))))))))))

Zobacz galerię zdjęć:

foto: Jaśmina
foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina foto: Jaśmina
jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości