Jazdadom Jazdadom
307
BLOG

Panie Palikot, pora dorosnąć...

Jazdadom Jazdadom Polityka Obserwuj notkę 0

W dniu dzisiejszym miałem okazję skorzystać z portalu "Latarnik Wyborczy", dzięki któremu potencjalni wyborcy mogą skonfrontować swoje poglądy z programami partii politycznych, które wystawiły swoich kandydatów w wyborach do Parlamentu Europejskiego.

Test, przy pomocy którego możliwe jest sprawdzenie swoich preferencji wyborczych, składa się z 25 pytań dotyczących kwestii Polski w Unii Europejskiej. Możliwe do wyboru odpowiedzi to "Zgadzam się", "Nie mam zdania", "Nie zgadzam się" odnosząc się do ustalonych twierdzeń.

Ja co prawda nie skorzystałem z tego portalu w celu ustalenia na kogo mam głosować, choć przyznam, że byłem ciekawy na ile moje widzenie spraw europejskich pokrywa się z programami wyborczymi poszczególnych partii.

Wyniki nieco mnie zaskoczyły. Największą zbieżność odnotowałem z programem wyborczych komitetu Europa Plus Twój Ruch. Dlaczego mnie zaskoczyły? Ponieważ to o czym najgłośniej mówi Janusz Palikot ma się najwyraźniej nijak do tego co jego partia ma w programie wyborczym. Zaskakujące jest jak często dobry program może zginąć w natłoku spraw zupełnie nieistotnych a jednocześnie tak odstraszających potencjalnych wyborców.

Partia Palikota to wciąż bardzo młoda partia, nawet jak na polskie warunki ale znajduje się na scenie politycznej na tyle długo, że powinna już wiedzieć, że polska polityka to nie tylko program. Program trzeba umieć sprzedać. Wyborców trzeba do siebie przekonać, nie odstraszać. Wizerunek błazna, na którego notorycznie pozuje i sam Palikot jak i szereg jego posłów sprawia, że dla wielu wyborców, którym zależy na dobrym wizerunku kraju, partia ta jest niewybieralna, niezależnie od tego jak dobry program będzie miała.

Wygłaszane na spotkaniach ze swoimi sympatykami i sztabami teorie, że tak dobry program nie przebija się do mas dlatego, że media obraz zakłamują jest delikatnie mówiąc poziomem z politycznej piaskownicy. Chyba pora dorosnąć...

 

Link do Latarnika - http://www.latarnikwyborczy.pl/

Jazdadom
O mnie Jazdadom

nie znoszę czytania głupot, mitów i urojeń wyssanych z palca... osobników, którzy komentują w tysiącach, a blogują w jednostkach nie uznaję za blogerów... komentarzami i komentatorami za pieniądze gardzę...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka