jazmig jazmig
385
BLOG

OFE - bezczelny skok na kasę przyszłych emerytów

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 4

 Otrzymałem właśnie rozliczenie z mojego OFE za okres 07.2011 - 07.2012

Stopa zwrotu za ostatnie 12 miesięcy: -1,452%

Stopa zwrotu za ostatnie 60 miesięcy: 4,723%

Pnieważ OFE pobiera opłaty za otrzymane z ZUS pieniądze - ok. 3,5% to realnie mój zysk za ostatnie 5 lat wynosi ok 4,5%., a średniorocznie ok. 3,6%

Ponieważ inflacja od kilku lat przekracza 4%, to oznacza, że nic nie zarobiłem w OFE, a lokując pieniądze w banku na lokacie 5% zarobiłbym znacznie więcej procentem składanym, bez całej tej biurokratycznej obudowy.

Dlatego apejuluję do p.p. Balcerowicza i Rybińskiego oraz im podobnych, aby przestali opowiadać głodne kawałki o rzekomych wspaniałościach, jakie zyskują przyszli emeryci dzięki OFE.

Emeryci są bezczelnie okradani, nie tylko nie zarabiają, ale tracą swoje pieniądze w OFE.

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka