jdm24 jdm24
22
BLOG

Czy Polska zrobiła wszystko?

jdm24 jdm24 Polityka Obserwuj notkę 0

No właśnie czy Polska zrobiła wszystko aby uwolnić mojego rodaka z rąk porywaczy? Bynajmniej nie chce tutaj oskarżać polskiego rządu o nieudolność w tej sprawie i żerować tym samym na śmierci tylko po to aby dezawuować polski rządu . Tym bardziej że Radosław Sikorski powiedział że informacje podawane przez media o działaniach rządu to tylko 5% tego co w całości było robione, wykazując dobrą wole chce i wierze Radosławowi że mówi prawdę, nie mniej fakt pozostaje faktem owe 100% działań rządu okazało sie nieskuteczne, inaczej mówiąc rządowe działania okazały sie bez celowe. Nie mniej, o ile rozumiem powody ukrywanie owych 95%  przed opinią publiczną, rozsądnym przecież jest nie ujawnianie wszystkich działań mających na celu uwolnienie Polaka, tak teraz rozumiem ze te powody ukrywania ustały, toteż chciałbym zaapelować do rządu aby z łaski swojej ujawnił krok po kroku co zrobił i w jakim terminie aby do tragedii nie doszło, wtedy dopiero będę mógł ocenić sam czy te działania były wystarczająco intensywne i zgodzić sie z premierem ze rząd zrobił absolutnie wszystko aby Polaka uwolnić lub tez sie z tym nie zgodzić. Mam pewne obawy obserwując działania rządu na polskim podwórku i jego skrajna niekompetencje (na ten przykład rozłożenie budżetu po 2tyg. od jego podpisania), ze i w tym przypadku wykazał sie sobie właściwą niekompetencją. Otóz mam nadzieje ze się mylę i mam nadzieje że mój rząd, mojego państwa z tego błędu mnie wyprowadzi upubliczniając wszystkie kroki jakie podejmował w celu uwolnienia Polaka, jeśli tego nie zrobi, jedynie utwierdzę sie w przekonaniu, że PO to wielka porażka dla Polski...

jdm24
O mnie jdm24

Staram się być rozsądny, często bladze szukając prawdy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka