Jedrek76 Jedrek76
731
BLOG

Komorowski wzywa Dudę do debaty... z red. Olejnik

Jedrek76 Jedrek76 Polityka Obserwuj notkę 9

Przez przypadek właczyłem dzisiaj swój TV na program, którego zazwyczaj staram się unikać, czyli "Kropkę nad i" prowadzoną przez obiektywną inaczej red. Olejnik. Akurat trafiłem na rozmowę z obecnym (po) Prezydentem Bronisławem Komorowskim. Z ciekawości nie wyłączyłem odbiornika od razu i... za chwilę zdębiałem po prostu. Bredzisław (jak <po> Prezydenta określają Mazurek&Zalewski) tłumacząc się z nie przyjęcia zaproszenia do debaty z Andrzejem Dudą, wezwał swojego konkurenta do... debaty z red. Moniką Olejnik!

Paranoja!!!

Człowiek, który pełni najwyższy urząd w państwie, "głowa państwa", chowa się za spódniczką swojej wielbicielki. O ile Premier Kopacz, z jej strategią uciekania przed agresorem i chowania się w swoim mieszkaniu, można jeszcze jakoś tłumaczyć (bo nie zrozumieć) - wszak Kobieta, o tyle chyba nie tak powinien zachowywać się Prezydent na miarę naszych czasów?

Jedrek76
O mnie Jedrek76

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka