Jerzy Maria Siwecki Jerzy Maria Siwecki
83
BLOG

Gdy słuchasz nie mnie lecz siebie

Jerzy Maria Siwecki Jerzy Maria Siwecki Kultura Obserwuj notkę 0

Widzę świat

Jego szczegóły są
Wyraźniejsze
Gdy nie słuchasz mnie
Ale jesteś skoncentrowana na
Sobie

Siedzisz tuż obok
Prowadzisz nonszalancko
Samochód
Mówisz a ja w tym czasie
Jestem daleko i gapię się w okno

Tam pędzi świat
Który
Kiedyś mógł nie istnieć
A my szybowaliśmy na niebie
Poza granice jego bezkresu

Teraz od twojej nudnej
Paplaniny bardziej interesuje mnie
Pożegnanie na rondzie
Rowerzystów
Rozjeżdżających się w dwie
Różne strony miasteczka
Mężczyzna przed zakładem
Pogrzebowym zamiatający
Chodnik stos trumien
Za jego plecami

Jakie miłe miasteczko
Takie głupiutkie
Myślę sobie
I milczę
Gdy ty mówisz

Minęło siedem lat

A ja przestałem cię widzieć
Bo ty przestałaś mnie słuchać

Twórczy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura